Tuesday, June 5, 2012

Bekerjaya

memandangkan hari ni saya bangun lewat
 nak pergi kerja
terus xde mood..
arghhhh..@#$@$#%$^%^
on the way nak pergi kerje
saya berjalan menuju ke stesen LRT Sg.Besi 
sambil mengomel seorang diri

besok pulak ade presentation 
lecture UMP nak buat lawatan
hampir semua preparation
sudah ade.

dan tak sabar nak present besok
smoge kurang sket perasaan risau neh besok
Insyallah..
(^__^)

nak cepat² habis LI 
nak bercuti kat rumah then,
continue my study blik..

sepanjang kat sini kebayakan kerja² yang SV
bagi lebih banyak kepada multimedia
kata SV saya creative and ada
potensi dalam bidang multimedia atau grafik
tapi malangnya
saya tidak berapa terdorong nak take course 
yang berkaitan dengan grafik and multimedia
sebab saya dah ambil keputusan nak take 
course Networking walaupun 
ilmu setakat basic aje.

kat bawah antara image grafik yang saya 
sendiri buat untuk Alam Maritim Company

-Discussion Room Banner For Alam Maritim-
yang ni banner untuk forum dalam Alam Maritim Portal



-Login Template-

yang ni pulak Login template untuk diletakkan dalam portal
saya ni memang suke letak banyak² warne supaya
tak nampak bosan sangat..
ke bosan jugak design ni..
hahahaa..
do i care..lalalalaa



yang ni pulak banner untuk front page untuk portal company.
semua graphic ni idea sendri
xde copy mengopy dimane²
dan semua ni saya gunakan
software Adobe Photoshope CS3

sebenarnye banyak lagi grafik2 yang saya buat
tapi cukup banyak ni jekot nak show kat sini
(^.^)

p/s: harap2 semua berjalan dengan lancar untuk besok. harap2 dapat
lecture yang okey.
doakan saya.
(*_*)



No comments:

Post a Comment