Thursday, June 7, 2012

Nak Nikah Muda =)

sapa xkenal Dena Bahrin
seorang yang agak famous dalam dunia blogger
kalau xsalah Dena ni
baru sahaja berumur 20 tahun
muda setahun saja dari saya
tapi beliau sudah pon berkahwin pada 28 April 2012

pernak tak tengok video
dimana suami Dena ni melamar dye dulu
sweeeeet sangat video tu
rasanya ramai yang dah tengok
video ni..
sweeeet giler kan..
(^___^)
memang beruntung nya Dena ni kan..=)


dan sekarang Dena sudah pon bergelar istri diusia yang muda.
menurut post didalam blognya yang pernah saya baca
Dena ni menyatakan bahawa dye tidak pernah
bercinta, selepas bertunang
brulah dye mengenali bakal suaminya itu
dan apabila bergelar isteri
dye merasa agak kekok untuk bergambar
bersuaminya selapas akad nikah
tapi seriously sweeet sangat
tengok gaya bergambar dengan
cara yang agak malu²







comel kan??
tahniah Dena Bahrin
(^__^)

for those yang nak tengok sendri and nak tau sendri
kisah pernikahan dena bahrin
bleh tgok² blog beliau yang cute miut ni.
saya pon hampir menangis membaca coretan beliau ni
tacing kot.
=')
http://denakamarulbahrin.blogspot.com/2012/05/1-my-love-story.html

p/s: "memang betul jodoh itu rahsia Allah, kita tidak tahu
bila jodoh itu akan sampai, bagaimana
ia datang dan dengan siapa jodoh itu datang. Yang tahu hanyalah Allah.
Cuma kita hanya mampu berdoa yang terbaik untuk diri kita.
Dan apabila jodoh itu sampai, saya tidak akan ragu²
menerimanya dengan hati terbuka. Insyallah.
Semoga Allah mempertemukan saya dengan jodoh,
suami yang mempu membing saya
menjadi manusia yang lebih baik kerna saya
sememangnya tidak sempurna."
Dan akhir skali>>
"NIKAH AWAL ADALAH YANG PALING BAIK"



No comments:

Post a Comment