Thursday, February 10, 2011

Menyesal + Cinta Mati :)

hari ini saya mahu kongsi satu lirik lagu...mayb ramai yang dah slalu dengar lagu neh...
lagu ni dipopularkan oleh kumpulan 6sense...
entah macammana saye boleh jatuh hati dengan lagu...nak tau kenapa??hmm..
saya pon xtau kenapa..hehehe..
tapi lirik lagu ni dan musik yang digunakan memang kene tambah pilak dengan suara adi yang memang sesuai dengan lagu ni.....papepon lagu neh memang best bagi saya la..orang lain -no cmmnt- ^_^

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi (saya suke part neh ^_^)
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi
(menginagtkan pada seseorang ^_^)

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku
(suke ayat ni jugak!! ^_^)


rasenyer tibe-tibe jadi minat pulak dengan lagu band ni....haiyaa...:)
ada lagi 1 lagu nyer yang saya suka...lagu ni merupakan sound track dalam slot lestary di tv3 yang bertajuk "HANI". cerita ni pon boleh tahan best..tapi saya lagi suka lagu ni yang bertajuk "Cinta Mati" oleh sixth sense jugak....music dan lirik lagu yang best...



Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu
(^_^)

Chorus

Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku

Ulang Chorus

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

hah..sangat suka ini lagu....:)

coretan ikhlas:




No comments:

Post a Comment