Sunday, January 16, 2011

friends forever... :)

haaa....ni kisah kami 4 beradik......
azza>>>>mira>>>>dayah>>>>emy

hermmmm...mmng dah mcm adek beradik...pergi mane2 mesti nak same2....pergi jlan2 same2...makan same2...beli ape pon kalau boleh nk same jgak...hahaha...ala2 kumpulan nasyid la kami neh kan sumenye nak same kan....hehe
kalau kat ump ni la adik beradik aku....
sumenye baik2 belake....
tapi ape yang penting kene jujur la dalam persahabatan, betolak ansur antara satu same lain....
harap2 biarlah kekal persahabatan aku ngan mereke neh sampai akhir hayat insyallah~


picca neh sume time mude2 dulu...time mule2 masuk ump...mule2 rapat....
tapi antara tiga orang sahabat aku neh yang paling mule2 aku kenal mira....
mase minggu orientasi....comel orangnyer....
dayah seingt aku time pegi gotong-royong dekat Lepar Hilir(f)...
jumpe dalam bas...huhuhu...kami duduk sebelah mnyeblah dalam bas...time tulah kenalnyer...
emy plak strt kenal melalui dayah....huhuhu...



hope sampi bile2 kenangn tu kekal dalam ingatan...insyallah~
kepada mira>>dayah>>emy....semoge korunk happy n berjaya dalam hidup...cayok!! :p




No comments:

Post a Comment