Wednesday, January 19, 2011

len orang lain care...

xkire apepon berlaku aku mesti kuatkn smngat!
jgan mudah mengalah..
biar lah orang nak bwat papepon kat kite..
tapi kite jangn cepat putus asa..jngn mudah mengalah tapi tunjukkan
yang kite kuat walaupun dalam hati hanye tuhan je yang tau kan...



mungkin kalau orang tu xsuke dengan kite..
mereka akan menunjukkan pelbagai reaksi..
tapi pada aku..
macamana marah dan benci pon kite pada orang tu..
lebih baik kite maafkn sahaje..
sebab kalau kite simpan dalam hati..
boleh meletup dan kite boleh cedere parah(hehehe)
dan bagi aku dengan sifat aku..
aku cepat lupe apa yang pernah orang buat kat aku..
sakitkan hati aku ker..
so, xpyah risau lah..
pada sesapa yang penah wat salah kat aq tu..(huhuhu)
dan memang menjadi sifat aku yang xsuke nak tunjuk kat orang..
apa yang aku rase..
sakit hati ke..
benci ker...
aku lebih suke mendiamkan diri..
kalau aku xsukekn sesuatu tu..
dan lama-lama aku mesti lupe..
tapi itu diri akulah..
kalau orang lain tu xtau la cmne care diorang...
tapi ape-apepon..
aku pon bnyak bwat slah..
so, pada kenkwan dan semua orang..
aku mntak maap lah yer...:)
(^^)v Peace....




No comments:

Post a Comment