Sunday, January 16, 2011

rumate2ku sekalian :p

mase mule2 melangkah masok ke dalam bilik...aku rase agak kekok mklumlah sebab sekarang kene kongsi bilik...
tapi aku seronok sebab dapat rumate yang betol2 sporting, funny and happy jer sume....:)
seronok giler rse....
seminggu aku satu bilik dengan diorng rase mcm dah betahun jer dudok 1rum...

diorang neh jenis yang xkesah...suke kongsi story dan suke bende yang happy......
so..aku memang bersyukur giler sbb dapat rumate yang sempoi jer camneh....
kalau de msalh xpyah malu2 nak share......
yang paling best nyer kat dalam bilik neh aku yang pling kecik(paling mude la umo...cewahhh :p)

so, semua kat dalam bilik neh aku panggil akak lah....huhuhuhu....

walaupun diorang pangkat akak la bagi aku...tapi perangai lebeh kurang jer cam aku....
giler2 sikit...loye buruk.....hahahaha....sies besh.....so, tak delah aku rase kekok ngan diorang neh...hehehe.... :)

kepade rumate2ku sekalian.....
sayer sayang korunk.....
kak ayu, kak anim, kak fiqa, kak ila.... :)


peace (^0^)v




No comments:

Post a Comment